● 50.000 συνολικές επισκέψεις! Thank you! ● Νέο κείμενο: " Μια απ' τα ίδια ήσουν κι εσύ " Διάβασε το κείμενο τώρα! ● Για να μη χάνεις ανάρτηση, κάνε subscribe! ● Η δημοσκόπηση του μήνα: Έχετε ζήσει τον παράνομο έρωτα; - Ναι, και πόνεσε πολύ στο τέλος 50% - Όχι, και εύχομαι να μη μου συμβεί ποτέ 37% - Δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι 12%

Τελικά μια απ’ τα ίδια ήσουν κι εσύ

Αναδημοσίευση από το www.pillowfights.gr

Θα στα πω απλά. Δε γύρευα περιπέτειες μαζί σου. Ήμουν ένα παιδί ανέμελο, που αυτά που σκεφτόταν τα έκανε πράξη και δύσκολα μετάνιωνε για πράγματα και καταστάσεις. Η επικοινωνία μας ξεκίνησε μέσω των social media και ναι, είχα ενθουσιαστεί θυμάμαι απ’ την πρώτη στιγμή. Ο τρόπος που χειριζόσουν τις καταστάσεις με έκανε να μπω σε μια διαδικασία να σε ακολουθήσω σε αυτό που ήθελες να μου περάσεις.

Όλα πήγαιναν καλά. Ιδανικά καλά. Κι είπα «Θεέ μου, κάνε αυτή τη φορά να είναι αληθινό. Κάνε να μην είναι μια απ’ τα ίδια». Και τελικά ήσουν μια απ’ τα ίδια. Μια περίπτωση απ’ τις πιο πολύ φορεμένες, μια περίπτωση που με έκανε να καταλάβω πως ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός. Κάθε μέρα μου αποδείκνυες το πόσο λάθος ήσουν για μένα. Όμως εγώ εκεί, είχα ερωτευτεί το χαμόγελό σου, αυτά τα υπέροχα γαλάζια μάτια σου.

Μετά από όλα αυτά που συνέβησαν σε εμάς τους δύο, προσπάθησα να σε ψάξω. Να μάθω τι κάνεις. Και μόλις κατάφερα να σε εντοπίσω σου έστειλα ένα μήνυμα να βρεθούμε για ένα κρασί, γιατί τίποτα δεν είχαμε ξεκαθαρίσει. Δεν κατάλαβες ποτέ ότι όλο αυτό που είχαμε εμείς οι δύο δεν ήταν άλλη μια καλοστημένη παρτίδα σκάκι, σαν εκείνα τα βράδια που καθόμασταν και προσπαθούσα να σε πείσω πώς μπορώ να σου κάνω ρουά ματ σε τρεις κινήσεις.

Απαγορεύω να σε σκέφτομαι στον ίδιο μου τον εαυτό. Το όνομά σου δε θέλω να το ξανακούσω. Είναι σκληρό, αλλά αποφεύγω να κρατώ σχέσεις με άτομα που όταν μου συστήνονται έχουν το όνομά σου. Είναι βαρύ, πώς το λένε;  Και μετά από όλα αυτά κατάλαβα πως πρέπει να κλείσω το κουτάκι του μυαλού μου για να μπορέσω να ονειρευτώ, μακριά από σένα. Να προχωρήσω σε μια νέα αρχή. Αυτή την αρχή που εσύ δεν είχες τα κότσια να κάνεις.

Θέλω να ‘σαι καλά, αλλά και να μην είσαι, δε σου φταίει κανείς. Οι επιλογές σου τα φταίνε όλα. Είμαστε οι επιλογές μας κι όταν σου είπα ότι είμαι ένας άνθρωπος που δένεται εύκολα, εσύ είπες «εντάξει, δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό» και τελικά ήταν. Δεν μπορώ να πω πως δε ζήσαμε ωραίες στιγμές μαζί, αλλά κουράστηκα. Με κούρασαν τα «δεν» σου, τα δήθεν σου, τα απλά.

διαβάστε τη συνέχεια εδώ




Σχόλια

  1. Καταπληκτικό. Τυχεροί που σ' έχουν εκεί στο pillowfights. Όπου κι αν πας θα σε διαβάζουμε <3 καρδούλα και φιλί

    Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλουμε νέο κείμενο αγάπη! Καλές οι αναδημοσιεύσεις αλλά σαν τα πρωτότυπα σου, δεν έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπορείς και χειρότερα. Τι κείμενο μαχαιριά - αμένσιοτο είναι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε πόσο τυχεροί πρέπει να νιώθουν εκεί στο πιλλοουφαιτς! Μπράβοο! Αν και θέλουμε νέα κείμενα και όχι αναδημοσιεύσεις παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορείτε να με διαβάζετε κάθε Τετάρτη εδώ: http://www.pillowfights.gr/column/amensioto/

    ***Το PillowFights είναι το νέο σπίτι μου πλέον, αλλά υπόσχομαι να ανεβάζω καινούργια κείμενα και εδώ. Ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο τέλεια τα γράφεις πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου